نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2450
-
الف
+

«پروانه معصومی»: ضرورت بازگشایی سینماها در وضعیت فعلی کرونا را نمی‌فهمم

«پروانه معصومی» در یک مصاحبه از وضعیت سینماهای ایران و اکران فلم ها گفت.

به گزارش آی فیلم2، «پروانه معصومی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه از وضعیت سینماهای ایران و اکران فلم ها سخن گفت.

همزمان با آغاز اکران فلم ها و بازگشایی سالون های سینما در ایران، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا نیز افزایش یافت و باعث نگرانی مسئولین و فلم سازان گردید.

«پروانه معصومی» در پیوند با وضعیت سینمای ایران پس از شیوع بیماری کرونا گفت: تا آنجا که می‌بینم و می‌شنوم وضعیت سینما اصلا خوب نیست و فلم‌های بسیار کمی در حال اکران هستند، از طرفی آثاری هم که روی پرده هستند به هیچ عنوان فروش خوبی ندارند که البته از نظر من طبیعی است. 

وی حفظ جان انسان ها و صحت آنان را مهمترین نکته دانست و اظهار کرد: اگر مخاطبان به سینما نمی‌آیند حق دارند، هر روز تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا بیشتر می‌شود و به همین دلیل نمی‌دانم چرا باید در چنین شرایطی سینماها باز باشند، بدون شک حضور تماشاگر سینما در یک سالن سر بسته احتمال ابتلا به بیماری را بالا می‌برد.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» ادامه داد: وقتی فلم ها به فروش نمی روند و مخاطب هم جرات ورود به سینما را ندارد چرا باید همچنان شاهد فعالیت سینماها باشیم؟

همچنین وی به شکست سینماها پس از بازگشایی اشاره کرد و گفت: از نظر من کار درست را فلمسازانی انجام می دهند که فلم های خود را با این وضعیت اکران نمی کنند، زیرا همه می‌دانیم که وضعیت فعلی به هیچ وجه برای بازگشت سرمایه یک اثر مناسب نیست، از طرفی وقتی صحبت از جان انسانها می‌شود نباید صرفا برای اعلام اینکه سینما باز است دست به هر کاری بزنیم. 

بازیگر سریال «موسی (ع)» به خبرنگار میزان گفت: از نظر من تا بازگشت به وضعیت قبلی و اتمام کامل بیماری کرونا نباید به فکر باز کردن سینماها افتاد، اگر هم می خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم این عمل به برنامه ریزی طولانی مدت و از طرفی صبوری نیازمند است.

وی ضرورت رعایت نکات صحی را مهم خواند و اذعان کرد: از طرفی می‌بینیم که بسیاری از آثار وارد مرحله تولید شده اند، امیدوارم در این آثار نکات صحی رعایت شود اما در چنین شرایطی اگر کاری هم به من پیشنهاد شود قبول نمی کنم زیرا می‌دانم که بازیگر مقابل کمره باید ماسک خود را در آورده و بازی کند که این امری خطرناک است. 

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از نقشش گفت

پروانه معصومی: دوست دارم در سریال موسی (ع) بازی کنم

دانلود سریال «کوچک جنگلی»

دانلود سریال «پلیس جوان»

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «تا صبح»

دانلود سریال «ملکوت»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر